niedziela, 12 marca 2017

Niewygodne pytania do SM Bródno

Mieszkańcy naszej spółdzielni zadają pytania Zarządowi SM Bródno


 
Ja o niebie, oni o chlebie ( #SMBródno )
Wysłałem 19 stycznia 2017 wniosek o udzielenie informacji do zarządu SM Bródno- treść poniżej

"Do Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej Bródno Prezes zarządu Krzysztof Szczurowski
Dzień Dobry
W związku z podejrzeniem działania na szkodę mieszkańców oraz członków Spółdzielni Mieszkaniowej Bródno, wynikającymi z nieprawidłowości i prób mataczenia podczas rozpoczęcia realizacji inwestycji " Bródno Centrum ",

wnioskuje o:
Udzielenie pełnej, rzetelnej i prawdziwej informacji jak przebiegał proces przygotowania i realizacji poprzedniej inwestycji SM Bródno " Nowe Bródno",
w szczególności interesuje mnie ale również innych członków spółdzielni sprawa miejsc parkingowych dla mieszkańców okolicznych bloków tej inwestycji.
- ile miejsc parkingowych zostało zlikwidowanych
- ile miejsc zostało utworzonych w najbliższej lokalizacji tych budynków które " utraciły" miejsca parkingowe
- czy nowe miejsca powstały na terenach spółdzielni jeśli tak to ile, czy na innych, jeśli na innych to jakich i ile
- jaką rekompensatę dostali mieszkańcy, czy została jakaś im zaproponowana

Czekam na informacje

Adam Rymski"

Odpowiedź w scanie:), a ja myślałem, że to dzieci mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem...
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz