wtorek, 23 maja 2017

Oświadczenie kandydata do RN

Przedstawiamy oświadczenie kandydata do Rady Nadzorczej SM Bródno - Mirosława Odziemczyka

Szanowni Państwo

Dziękuję za zaproszenie do współpracy i możliwość podzielenia się z Państwem swoimi doświadczeniami wynikającymi z pracy w organach samorządowych Spółdzielni Mieszkaniowej "Bródno".

Ponieważ będę kandydował do Rady Nadzorczej, miałem nadzieję na bezpośrednie spotkanie z Mieszkańcami mojej spółdzielni. Z takim wnioskiem wystąpiłem miesiąc temu na spotkaniu Rady Osiedla "Kondratowicza" - niestety, moja prośba o umożliwienie przez Zarząd Spółdzielni kandydatom do Rady Nadzorczej spotkania z wyborcami pozostała bez odzewu. Chciałem w szczególności porozmawiać o stosowanej przez spółdzielnię "polityce" rozliczania kosztów prowadzonej przez nią gospodarki zasobami mieszkaniowymi. Mam wiele wątpliwości graniczących z pewnością, że działania te nie idą w parze z właściwą interpretacja zapisów ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych. Żeby Państwa nie zanudzić polecam zapoznanie się z załączonym wyrokiem Sądu Rejonowego w Rudzie Ślaskiej (w szczególności ostatni akapit na str.10) - wtedy będziecie wiedzieli o co mi chodzi i dlaczego zgodziłem się kandydować do Rady Nadzorczej.


Mam nadzieję, że spotkamy się na "Walnych" - serdecznie zapraszam. Wtedy odpowiem na każde Państwa pytanie.

Pozdrawiam
Mirosław Odziemczyk

Link do wyroku:
Wyrok Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz