piątek, 8 czerwca 2018

Relacja z Walnego #5

A tak było na czwartej części Walnego Zgromadzenia. Żadna relacja nie odda osobistego udziału w Walnym. Do zobaczenia za rok 🙂


Właśnie wróciłam z IV części Walnego Zebrania SM Bródno.
Moje wrażenia?? Hmmm
Z obserwacji wnioskuje co następuje:
➡ jeżeli bylibyście Państwo (Zarząd, Rada Nadzorcza) pracownikami firmy prywatnej, albo co gorsza korporacji i przy ocenie rocznej 1/3 Waszych współpracowników byłaby niezadowolona z Waszej pracy, to proszę mi uwierzyć „plan naprawczy” to byłby łut szczęścia. Prawdopodobnie zostalibyście zwolnieni.
⤵ wiec nie ma co się cieszyć i dziękować za docenienie przez podstawiony tłum 🙈
➡ sytuacja rodem z filmu „Miś”. Tyle tylko ze ten sukces miałby dla mnie osobiście gorzki smak, wiedząc że głosy te nie są odzwierciedleniem prawdziwej oceny mojej pracy 🤨
➡może warto się zastanowić, co mogę poprawić w swojej pracy i jak pracować lepiej żeby być dobrze ocenianym przez swoich pracodawców bądź co bądź.
➡ sytuacja z pracownikami Spółdzielni zaciąganym na Walne, tylko po to żeby podbić głosowanie – żenująca 🤮
➡ ogólnie to śmiech przez łzy, bo miałam wrażenie że takie klimaty odeszły wraz z PRL’em
➡ rada na przyszłość: warto wsłuchiwać się w oceny innych i wyciągać z nich wnioski, to lepiej robi na wszystko, aniżeli być fałszywie przekonanym o własnej „zajebistosci” 🤪
⬆ cechy doskonałej współpracy i negocjacji w biznesie ale i w życiu to „win-win” – polecam uzupełnienie wiedzy i umiejętności. Żenujące stawanie na swoim świadczy o braku profesjonalizmu i jest dowodem małych umiejętności.
↘ dziś słyszałam że „pieniaczy” i „awanturników” jest kilku i to stałych, którzy bardzo chcą zrobić kuku Zarządowi ☹️. Tych kilku to dziś było około 100 osób – pora wyciągnąć wnioski Panie i Panowie !!
🔜 i na koniec: może warto już wybrać się na emeryturę i wpuścić nową, świeżą krew, która ma pojęcie o prowadzeniu biznesu i turkusowym zarządzaniu, relacjach społecznych i zasadami komunikacji społecznej 😁
Dobranoc .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz